Obsługa finansowo-księgowa
Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę finansowo-księgową. Jesteśmy rzetelnym partnerem, który przejmuje na siebie wszystkie kwestie związane z prowadzeniem bieżącej dokumentacji, ewidencji księgowej i cyklicznych rozliczeń. Warto bowiem wspomnieć, iż profesjonalne prowadzenie ewidencji, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, jest niezbędne do stworzenia rocznego sprawozdania finansowego. W naszych działaniach w pełni stosujemy się do zasad i wytycznych otrzymanych od wspólnot, tak aby całość była czytelna i klarowna dla wszystkich osób zainteresowanych.
Na czym polega obsługa finansowo-księgowa nieruchomości?
W zakresie obsługi finansowo-księgowej realizujemy:
- otwieranie rachunków bankowych Wspólnoty i prowadzenie rozliczeń przez ten rachunek;
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów;
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- pobieranie i rejestracja opłat z tytułu zaliczek eksploatacyjnych, Funduszu Remontowego oraz innych, ustalonych przez Wspólnotę opłat związanych z utrzymaniem nieruchomości;
- odbieranie, rejestracja i podział dochodów z pożytków;
- przygotowanie projektów planów gospodarczych Wspólnoty;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty i indywidualnych rozliczeń właścicieli.